POLITICA DE LIVRARE

Conditiile pentru livrarea produselor
Produsele comandate pe siteul www.noyanoya.ro se livreaza prin Dragon Star la adresa clientului.

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare din momentul efectuarii comenzii. Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de companie etc. In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, acest lucru va fi anuntat. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

Transport gratuit pentru comenzile de peste 1000 lei.

Livrari internationale

Comenzile se pot plati doar online prin card bancar, nu se fac plati ramburs. Dupa plasarea unei comenzi dintr-o tara straina veti fi contactati de operatorul nostru pentru stabilirea tuturor datelor necesare finalizarii comenzii.

Noyanoya nu isi asuma raspunderea pentru starea produselor dupa ce acestea au fost predate curierului.
Atentie! In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa completezi E-MAILUL DE RETUR la adresa noastra office@noyanoya.ro si care sa contina:

  • Cod articol
  • Denumire articol
  • Cantitate
  • Pret
  • Valoare totala
  • Motivul Returului
  • Cont IBAN Retur
  • Returnarea banilor se va opera in termen de maximum 14 zile de receptionarea produselor returnate, in contul precizat de Client.
  • Costurile de retur sunt suportate de Client. Vă rugăm nu trimiteţi produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fără notificare prealabilă.
  • Toate produsele returnate vor fi însoţite în mod obligatoriu de etichetele produsului.

POLITICA DE RETUR

Conditii pentru returnarea produselor
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre NOYANOYA.

 

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa office@noyanoya.ro in care vei specifica foarte clar numele, numarul comenzii si produsul pe care il doresti la schimb. Poti alege un model diferit fata de cel comandat initial, cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doresti sa-l schimbi trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de tine (in afara de Posta Romana) la adresa: Bd. Aurel Vlaicu nr.125, Constanta.

Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura.
In cazul in care nu doresti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de tine in Emailul de RETUR. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maximum 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

ATENTIE! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).